Forum Open Tibia Server Strona Główna Open Tibia Server
Wastelands OTS / wastelands.no-ip.info
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Balans profesji.

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Open Tibia Server Strona Główna -> Wastelands OTS 7.92
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blood Btz




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:04, 16 Lut 2008    Temat postu: Balans profesji.

Uważam, że profesje nie są zbalansowane, najlepszą w 100% profesją na OTS jest sorc,w którym nie trzeba nic zmieniać. Zaczne pokolei

Palladyn:

Słabe hity z pb (Skaza przy wysokim skillu bije czasami po 250..), powinien być zwiększony atak tych boltów, lub wprowadzenie do sklepu infernal boltów. Jakiś nowy czar by się tej profesji przydał.

Druid:

Bardzo słaby pox. Więcej wad tej profesji nie dostrzegam. Uważam, że powinien być zwiększony atk.

Knight:

Uhy dają mało hp, co sprawia, że knight na pvp "staje się pionkiem". Powinien zostać zmniejszony exhaus, lub zwiększenie siły uha. Co do hitów to są dobre.

To jest moje zdanie, powiedz Anargos co o tym sądzisz. Oczywiście niech gracze także się wypowiadają.

Pozdrawiam,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arca




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Sob 19:28, 16 Lut 2008    Temat postu:

Bardzo dobry pomysl tez myslalem o napisaniu o tym ale mnie uprzedziles Wink
Oczywiście zgadzam sie z Blood Btz , te uhy tzreba poprawic bo sie uham po 300 hp okolo ;P albo mozna zrobic jakis czar leczoncy od jakiegos lvl i z promocją.
Dla sorc jest good druid raczej tez mi sie wydaje dobry, ale pall i knight to porazka ;/
Pall powinien miec pare czarow ofensywnych nie mowie juz typu ue czy mas pox, no ale co podbnego jak exori albo exevo gran vis lux cos takiego.
Aha i to takie cos odemnie hociaz nie wiem czy ie ze mna ktos zgodzi ;P
Moglo by byc tak ze knight moze wypalac sobie explo ale to tylko moja propozycja.
Co do balansowanie profesji zgadam sie z Blood'em


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shizur




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:35, 16 Lut 2008    Temat postu:

Pomysl Z Uh'ami U Knighta Jest Dobry Ale Tylko Ten Z Mniejszym Exhaustem,Bo Gdyby Wiecej Dodawaly Pall Bylby Nie Pokonany... Dla Palladyna Dodalbym Jeden Czar Ofensywny O Wielkosci Exori Mas U Knighta,Ktory Walilby Podobna Sila Jak Wali Sie Z Explo Na Danym Lvlu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Skaza




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:43, 16 Lut 2008    Temat postu:

Wedlug mnie zadne nowe czary niepowinny byc wprowadzone z jednym wyjatkiem
Pall:
z p boltow sie wali bardzo malo wale wmiare czesto po 200+ ale to i tak porazka, a to ten wyjatek do czarow infernal bolty i stworzenie 25 zabieralo by mane okolo 1500 a w sklepie za 100=10cc
Knight
Zwiekszyc sile uhania albo wylaczyc<zmiejszyc dosc mocno> exhaus na uhy(dla wszystkich profesji) wtedy by wiecej osob zaczelo knightem grac tak jak to bylo kiedys na mm
Druid
Zwiekszyc atak z poxa
Sorc
nic nietrzeba poprawiac wedlug mnie jest wszystko dobrze

welug mnie to chyba wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GM Anargos
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 20:06, 16 Lut 2008    Temat postu:

* Zmniejszyłem już exhaust na uhy:

-- exhausted time in ms (1000 = 1 second)
exhausted = 1000

-- exhausted time in ms for non-aggressive spells (1000 = 1 second)
exhaustedheal = 700

wcześniej też był: 1000.

* Pox jest teraz silniejszy od ue i zabiera 800 many, UE zabiera 1200 many jak do tej pory.

Pox:
local combat = createCombatObject(COMBAT_POISONDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_POISONDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_GREEN_RINGS)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -160, -1.6, -160)

UE:
local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_PHYSICALDAMAGE)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_EXPLOSIONAREA)
setCombatFormula(combat, COMBAT_FORMULA_LEVELMAGIC, -2.0, -130, -1.6, -130)

* Zwiększyłem atak bolta do 60, power bolta do 70, a infernal bolta do 80. NPC Daxi wymienia 1 soul orba na 5 infernal boltów.

Wszystko powinno zaaktualizować się po najbliższym resecie, zobaczymy co z tego będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blood Btz




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:12, 16 Lut 2008    Temat postu:

Chyba lekka przesada z tym poxem... zeby byl silniejszy od ue i zabieral mniej many ;x Mozna tak zrobic ale żeby zabierał np. 1500 many.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Blood Btz dnia Sob 20:17, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Shizur




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:15, 16 Lut 2008    Temat postu:

nom troche przesada : )

Fajnie Sie teraz Bedzie Expilo Z Takim Fast Uhem ;]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tefe




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaski

PostWysłany: Sob 20:23, 16 Lut 2008    Temat postu:

ale moglbybyc jeszcze ten ofensywny czar dla palla ktory by walil z nut lub cos takiego i by mial zasieg jak eori mas tak jak ktos tam up mowil ;] a tak to spoko tylko dla palla czar i bedzie gut Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rayther




Dołączył: 13 Lut 2008
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 21:43, 16 Lut 2008    Temat postu:

To moze jak wali wiecej sie z poxa to bys zrobil ze wiecej many zabiera od ue.

Bo to bez sensu wg mnie skoro wali wiecej a mniej many zabiera

Albo zrobic tak ze mniej bedzie walil bo mniej many zabiera albo dac

1.5k do poxa i niech sobie wali silniej od ue.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GM Anargos
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Sob 21:54, 16 Lut 2008    Temat postu:

Pox jest tylko na pvp, a poza tym wcale nie jest wcale taki silny jak sie wydaje.

Nowych czarów nie będe robił, pall ma sd i powinno mu to wystarczyć.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GM Anargos dnia Sob 21:55, 16 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tefe




Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piaski

PostWysłany: Sob 23:20, 16 Lut 2008    Temat postu:

a sorc ma sd,ue,sprite wanda ;] i zawsze moze wykonczyc silniejszym czarem a pall?? tylko pb+sd i nie wykonczy ;/ a knight ma exori,explo + bron i druid burst/sprite,sd,pox

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Blood Btz




Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 23:46, 16 Lut 2008    Temat postu:

Tak i druidowi/sorcowi zejdzie mana i go nie ma a pallowi zejdzie mana to ma w chuj hp jeszcze... -.-

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GM Anargos
Administrator



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 1:48, 17 Lut 2008    Temat postu:

Zwiększyłem jeszcze bardziej siłe boltów, pb i infernali, zmniejszyłem exhaust na uhy do 200. Pox wydaje mi się już dobry, więc sprawa sorców i druidów raczej załatwiona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arca




Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 8:58, 17 Lut 2008    Temat postu:

Yep Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Open Tibia Server Strona Główna -> Wastelands OTS 7.92 Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin